![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
Fonts: DK: IT in Figures, GB: Open Gov Iniciative, CA: G7 Use of Internet by Government, CT: elaboració pròpia. |
||
A la gràfica anterior es fa una estimació qualitativa i s'analitza la presència a la xarxa de la informació 80/80. I a la gràfica següent es presenten els recursos més sol·licitats pels usuaris. En aquest sentit, l'interès dels ciutadans per determinada informació online és recollida pels serveis d'atenció i informació telefònica o via Internet dels 012 i 010. Així, la informació que més ha estat demanada pels usuaris al servei 010 ha estat cultura i oci. D'altra banda, les consultes més habituals en webs d'ajuntaments i municipis són les relacionades amb el turisme, mobilitat, l'agenda i els actes culturals. Aquest indicador mostra un canvi en l'ús de l'accés a la informació dels usuaris d'Internet, alhora que serveix de guia per tal de concretar el volum d'informació 80/80 que cal disposar en xarxa. |
||
Fonts: Ajuntament de Barcelona http://www.bcn.es/ ![]() També, segons Palau Robert el 80% de la informació sol·licitada és sobre turisme "on anar al temps de lleure" |
||