Decreto de estructuración del Departamento
   

Capítol 2
Òrgans d'assistència al conseller


Article 3
Òrgans d'assistència al conseller
Les unitats d'assistència i suport del conseller d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació, del qual depenen directament, són:

  1. El Gabinet del Conseller.
  2. La Secretaria del Conseller

Article 4
Gabinet del Conseller


4.1 El Gabinet del Conseller té encomanades les funcions següents:

  1. La coordinació de les funcions pròpies de les unitats en què s'estructura el Gabinet del Conseller.
  2. Les altres funcions que el conseller li encomani.

4.2 Del Gabinet del Conseller, en depenen:

  1. El Gabinet de Comunicació.
  2. L'Oficina de Protocol.
  3. L'Oficina de Relacions Institucionals.

Article 5
Funcions de les unitats del Gabinet del Conseller


5.1 El Gabinet de Comunicació té les funcions següents:

  1. La coordinació de les relacions amb els mitjans de comunicació.
  2. L'anàlisi, la difusió interna i la repercussió del contingut informatiu dels diferents mitjans de comunicació.
  3. La transmissió de notes de premsa i la preparació d'entrevistes i rodes de premsa.
  4. La generació d'informació.
  5. L'elaboració dels informes que li siguin encarregats sobre aquest àmbit d'actuació.
  6. Qualsevol altra funció que, d'acord amb la seva naturalesa, li sigui encomanada expressament.

5.2 L'Oficina de Protocol té atribuïdes les funcions següents:

  1. Les relacions amb la unitat competent en matèria de protocol de la Presidència.
  2. La coordinació de les activitats de protocol, d'actes públics organitzats pel Departament i d'aquelles en què aquest participa.
  3. L'assessorament i l'assistència en matèria de protocol al titular del Departament.
  4. Qualsevol altra funció que, d'acord amb la seva naturalesa, li sigui encomanada expressament.


5.3 A l'Oficina de Relacions Institucionals li correspon:

  1. La recerca de la informació necessària per donar resposta a les iniciatives del Parlament de Catalunya i de les Corts Generals pel que fa al Departament, en coordinació amb el Departament de Governació i Relacions Institucionals.
  2. L'avaluació de l'adequació de les iniciatives parlamentàries del Parlament de Catalunya i de les Corts Generals a les línies d'actuació definides pel Govern.
  3. L'elaboració dels informes que li siguin encarregats sobre aquest àmbit d'actuació.
  4. L'assessorament en matèria de relacions institucionals al titular del Departament.
  5. Qualsevol altra funció que, d'acord amb la seva naturalesa, li sigui encomanada expressament.

Article 6
Secretaria del Conseller

La Secretaria del Conseller té les funcions següents:

  1. La coordinació i la realització de les tasques administratives de suport al titular del Departament.

  2. L'assistència, al titular del Departament, en l'organització de la seva agenda d'activitats.

  3. Qualsevol altra funció que, d'acord amb la seva naturalesa, li sigui encomanada expressament.

Article 7
Titulars dels òrgans d'assistència al conseller
El cap del Gabinet del Conseller, els responsables de les tres unitats que en depenen i el de la Secretaria del Conseller ocupen llocs de treball de caràcter eventual i es regeixen pel que estableix la normativa específica reguladora del personal eventual al servei de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

 

 

 

Anterior
Anterior

Departamento de Universidades, Investigación y Sociedad de la Información
Secretaría para la Sociedad de la Información
Av. Diagonal 605, 5è 1a. 08028 Barcelona
Telf. +(34) 933 63 83 60 / Fax: +(34) 933 63 83 70
Correo-e: ssi@correu.gencat.es