ÀGORA 
Descripció
Accions i Calendari
Pressupost, Altres responsables i projectes relacionats
 

  

ÀGORA

 

Descripció

Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació endega el projecte Àgora el primer trimestre de 1999.

Àgora és la xarxa que proporciona serveis de comunicacions mòbils a les flotes de la Generalitat com ara els bombers, els agents forestals, els serveis de carretera o les ambulàncies (exclosos els Mossos d’Esquadra, que compten amb la xarxa Nexus).

Àgora utilitza la nova tecnologia digital Tetra.
Tornar a l'inici
 

Accions

El projecte Àgora es desenvolupa en dues fases.
La primera fase d’Àgora s’ha tancat a finals de juny de 1999. En aquest primer període, s’ha dissenyat aquesta xarxa, s’ha definit la seva tecnologia i el proveïdor i s’ha implantat amb plena cobertura a les comarques centrals de Catalunya (Osona, Berguedà, Bages i Solsonès). style="layout-grid-mode:line">Els bombers són els primers usuaris d’Àgora en aquestes comarques.
A partir del juny de 1999 es treballa en la segona fase d’Àgora, que mira d’estendre la cobertura de la xarxa a les comarques de Barcelona i de Girona.

El projecte Àgora contempla cobrir tot el territori català a finals de l’any 2000.

Calendari

1999-2000
Tornar a l'inici
 

Pressupost

879 milions de pessetes (any 1999)

Projectes relacionats

Tots els projectes que milloren les infraestructures de comunicació i els serveis que l’administració pública presta als ciutadans de Catalunya.
Tornar a l'inici

Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació
Secretaria per a la Societat de la Informació
Av. Diagonal 605, 5è 1a. 08028 Barcelona
Telf. +(34) 933 63 83 60 / Fax: +(34) 933 63 83 70
Correu-e: ssi@correu.gencat.es