Les oficines d'atenció ciutadana ofereixen informació generalista sobre els tràmits i els serveis de la Generalitat, per exemple, quines dates d'inscripció té un tràmit, la documentació necessària, etc.
Els serveis territorials, en canvi, ofereixen informació específica dels tràmits i serveis propis d'un departament, com per exemple, l'estat d'un expedient iniciat.
Les oficines d'atenció ciutadana de Girona i Terres de l'Ebre informen i gestionen tots els serveis dels òrgans territorials dels departaments en un únic espai físic i amb personal especialitzat en les diferents matèries.
Per informar-te
Per tramitar amb ajuda
Si tens dubtes a l’hora de tramitar, adreça't a les oficines d’atenció ciutadana i te n'informaran. Si no tens mitjans per tramitar en línia, també t'ajudaran a emplenar, signar i enviar el formulari en nom teu.
Per registrar documentació
Sempre que demanis alguna cosa a l’administració has de registrar-ho, ja sigui una sol·licitud, un recurs, una denúncia, una reclamació, al·legacions, una carta, la documentació complementària que justifica la petició, etc. Si necessites registrar o presentar documentació d'un tràmit en persona, et pots adreçar a: