Generalitat de Catalunya Núm 2. - Desembre 2008   
  tornar al butlletí     
 

Gairebé 700 persones fan la visita guiada al nou edifici
     
Durant el mes de novembre es van realitzar 12 jornades informatives, que incloïen una xerrada a l’Aula Magna de la Casa de Cultura i una visita al nou edifici
Cronologia de les obres de construcció de la nova casa de la Generalitat a Girona
 

L’objectiu de l’organització d’aquestes jornades informatives ha estat fer arribar a tots els treballadors i treballadores la informació sobre l’estat actual del nou model funcional i d’organització, és a dir explicar-Cronologia de les obres de construcció de la nova casa de la Generalitat a Gironalos quins canvis suposarà per a ells i per a la ciutadania la unificació de serveis territorials.

Inicialment hi havia una previsió de 1.067 persones susceptibles de fer la visita. Des dels diferents serveis territorials es van rebre un total de 817 sol·licituds de participació, i finalment hi van assistir un total de 652 persones que representen un 61,1 % del total de treballadors i treballadores de Girona.

Aprofitant l’assistència de gran part del personal que s’incorporarà al nou edifici es va distribuir una enquesta sobre la satisfacció i les inquietuds respecte al projecte i sobre les mateixes jornades. En ella els assistents i les assistents puntuaven els diferents ítems en una escala de l'1 al 4, on 1 era la valoració més negativa i 4 la més positiva. Els resultats de l’enquesta es poden resumir així:

  • Els temes que més preocupen al personal són la gestió documental, el funcionament de la nova Oficina d’Atenció Ciutadana i l’accés a l’edifici per part dels treballadors i treballadores (entrada i aparcament).

  • Sobre la valoració de la informació donada a les sessions, hi ha disparitat d’opinions: mentre hi ha qui demana detalls més concrets que encara no estan disponibles, la majora aprova el fet d’haver rebut una informació abans del traslllat al nou Edifici.

  • Pel que fa a la valoració del present butlletí Infoseu, almenys una quarta part dels enquestats ni l’havien rebut ni llegit. Les causes que creiem que expliquen aquest fet són: col·lapse de les bústies de correu electrònic en període de vacances. Les persones que l’han llegit el valoren entre 3 i 4 punts sobre 4.

  • De totes maneres, la gran qüestió que preocupava més era el mateix concepte de “unificació” dels serveis. La valoració mitjana que van fer els participants i les participants a la jornada sobre aquest fet és de 3 punts sobre 4, tot i que cal continuar treballant per una bona comunicació d’aquest projecte.