Els temes que més preocupen al personal són la gestió documental, el funcionament de la nova Oficina d’Atenció Ciutadana i l’accés a l’edifici per part dels treballadors i treballadores (entrada i aparcament).
Sobre la valoració de la informació donada a les sessions, hi ha disparitat d’opinions: mentre hi ha qui demana detalls més concrets que encara no estan disponibles, la majora aprova el fet d’haver rebut una informació abans del traslllat al nou Edifici.
Pel que fa a la valoració del present butlletí Infoseu, almenys una quarta part dels enquestats ni l’havien rebut ni llegit. Les causes que creiem que expliquen aquest fet són: col·lapse de les bústies de correu electrònic en període de vacances. Les persones que l’han llegit el valoren entre 3 i 4 punts
sobre 4.
De totes maneres, la gran qüestió que preocupava més era el mateix concepte de “unificació” dels serveis. La valoració mitjana que van fer els participants i les participants a la jornada sobre aquest fet és de 3 punts sobre 4, tot i que cal continuar treballant per una bona comunicació d’aquest projecte.