El Comitè de Direcció té la missió de liderar el projecte i de definir la visió i les directrius estratègiques. Està format per la Comissió de Coordinació Corporativa, al seu torn integrada per la Secretaria General de la Presidència; la Secretaria General de la Vicepresidència; la Secretaria General d’Interior, Relacions Institucionals i Participació; la Secretaria General d’Economia i Finances; la Secretaria General de Governació i Administracions Públiques; la Secretaria General de Funció Pública i Modernització; la Direcció General de Pressupostos i, finalment, la Secretaria del Govern.
Al capdavant de la Gerència del Projecte, que té la missió d’assegurar el compliment dels objectius fixats a través del seguiment de l’execució del pla de treball establert, hi ha els següents responsables: el delegat territorial del Govern de la Generalitat a Girona, Jordi Martinoy; la responsable de seguiment i avaluació del Departament de Presidència, Ester Obach; el responsable de seguiment i avaluació del Departament de Vicepresidència, Jordi Mas; les responsables de la Secretaria de la Delegació territorial del Govern de la Generalitat a Girona, Assumpta Rodeja i Désirée Mascort; i l’arquitecte coordinador del projecte de construcció de la nova casa de la Generalitat a Girona, Jaume Torrent.
Els grups de qualitat integren les propostes operatives i tota la informació dels àmbits de cada projecte. Cadascun dels cinc grups està format per un promotor –que fixa les directrius i dirigeix les actuacions-, un coordinador –que fa el seguiment operatiu de les línies d’actuació-, un grup de personal dels serveis territorials i un altre dels serveis centrals.
El Grup de Qualitat d’Atenció Ciutadana està coordinat per Anton Queralt i Maite Soler i promogut per la Direcció General d’Atenció Ciutadana. Entre les seves funcions hi ha el disseny del model funcional d’atenció al ciutadà i l’elaboració d’un mapa amb els recursos humans i materials necessaris. L’objectiu final és consolidar l’OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana) i dotar-la dels mitjans necessaris per tal de millorar l’assistència personal i presencial.
Marta Rovira i Magda Vila Figareda són les coordinadores del grup de qualitat d’Organització de la Formació, que està promogut per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC). Les línies de treball d’aquest grup són el model d’organització de la formació, el disseny de la unitat de formació i el disseny del pla de formació i comunicació 2008-2009, que estableix la formació específica de tot el personal i sessions informatives sobre el nou edifici.
El tercer Grup de Qualitat té el seu àmbit en el Disseny de la Gestió de la Documentació i els seus Circuits. Està promogut per la Subdirecció General d’Arxius, que depèn de la Direcció General de Patrimoni Cultural. La coordinadora és Maria Àngels Adroer. Les línies de treball són la preparació de tota la documentació dels serveis tècnics abans del trasllat, el disseny del model de gestió documental, l’elaboració del mapa de recursos, les necessitats formatives del personal i la tipologia del centre de formació.
El Grup de Disseny de l’Òrgan Gestor dels Serveis Comuns està promogut per la Secretaria de Funció Pública i Modernització, la Direcció General de Modernització de l’Administració i la Direcció General de Funció Pública. Els coordinadors d’aquesta àrea són Isidre Obregón i Juliana Vilert. Les línies de treball d’aquest àmbit es basen en la determinació del model de serveis i en el disseny organitzatiu de la unitat.
El cinquè Grup de Qualitat és el d’Instal·lacions i Circuits Informàtics, Telefonia i Noves Tecnologies. El coordinador d’aquest grup és Eduard Prats, i l’ens promotor és el Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat. Entre les seves funcions, hi ha la definició del model funcional de gestió dels serveis TIC (tecnologies de la informació i la comunicació), l’elaboració d’un Pla de Coordinació del Model Territorial amb les àrees TIC departamentals i el disseny de la Unitat Informàtica.
|