Tornar al web de l'ICSAltres edicions
E-mail
   
3
Abril 2009
Us recordem que, si escau, podreu trobar l'enllaç a l'article complet en el títol destacat de la citació bibliogràfica.

En la iconaCitació a Pubmed us hem incorporat l'enllaç a la citació bibliogràfica de l'article per tal que pugueu localitzar informació complementària.

Finalment trobareu la icona Evidències en la matèria en aquells resums que han merescut un tractament especial consistent en la cerca d'altres fonts d'informació relacionades amb el tema del resum com: Sistematització de totes les evidències disponibles sobre el tema localitzades a Clinical Evidence, guies de pràctica clínica, informes del CANM i estratègies a Pubmed per identificar evidències de primer nivell.

Sumari
Articles Originals
•  Anticolinèrgics inhalats i risc d'esdeveniments cardiovasculars majors en pacients amb malaltia pulmonar obstructiva crònica

Articles Originals
•  Risc cardiovascular en pacients amb insuficiència renal

•  Resposta al clopidogrel en funció de les característiques genètiques

•  Hiperuricèmia, síndrome metabòlica i microalbuminúria en hipertensos no tractats: una associació més que probable


Articles Originals
•  Cal pensar més sovint en la possibilitat d'una malaltia celíaca

•  Prevenció i tractament de la diarrea del viatger

Anar amunt



Institut Català de la Salut