Tornar al web de l'ICSAltres edicions
E-mail
   
7
Octubre-Novembre 2008
Us recordem que, si escau, podreu trobar l'enllaç a l'article complet en el títol destacat de la citació bibliogràfica.

En la iconaCitació a Pubmed us hem incorporat l'enllaç a la citació bibliogràfica de l'article per tal que pugueu localitzar informació complementària.

Finalment trobareu la icona Evidències en la matèria en aquells resums que han merescut un tractament especial consistent en la cerca d'altres fonts d'informació relacionades amb el tema del resum com: Sistematització de totes les evidències disponibles sobre el tema localitzades a Clinical Evidence, guies de pràctica clínica, informes del CANM i estratègies a Pubmed per identificar evidències de primer nivell.

Sumari
Articles de Revisió
•  Maneig de l'estenosi valvular aòrtica degenerativa
•  La lactància materna: estat de la qüestió

Articles Originals
•  Implicació de l'ús de factors de risc en dones joves adultes de cara a la vacunació contra el papil·loma virus

•  El greix i la fibra de la dieta habitual es demostren predictives de la limitació funcional o física en dones de mitjana edat

•  Sobretractament amb corticoides inhalats i problemes amb el diagnòstic a l'atenció primària

•  Metges d'hospital, internistes i de família: qui ho fa millor amb els malalts ingressats?


Articles Originals
•  Fàrmacs vells per a un nou tractament de les litiasis urinàries

•  L'avaluació de la competència clínica: un futur global

Anar amunt



Institut Català de la Salut