Tornar al web de l'ICSAltres edicions
E-mail
   
4
Juny 2008
Us recordem que, si escau, podreu trobar l'enllaç a l'article complet en el títol destacat de la citació bibliogràfica.

En la iconaCitació a Pubmed us hem incorporat l'enllaç a la citació bibliogràfica de l'article per tal que pugueu localitzar informació complementària.

Finalment trobareu la icona Evidències en la matèria en aquells resums que han merescut un tractament especial consistent en la cerca d'altres fonts d'informació relacionades amb el tema del resum com: Sistematització de totes les evidències disponibles sobre el tema localitzades a Clinical Evidence, guies de pràctica clínica, informes del CANM i estratègies a Pubmed per identificar evidències de primer nivell.

Sumari
Articles de Revisió
•  Utilitat de la radiografia de tòrax en la infecció respiratòria aguda de vies baixes
•  Són els inhibidors de la COX-2 preferibles als AINE tradicionals en pacients amb risc de crisis cardiovasculars que prenen dosis baixes d'aspirina preventiva?
•  Càncer de pulmó, quimioteràpia abans de la cirurgia?
Articles Originals
•  Infeccions per staphilococcus aureus meticilin-resistents en els estats units d'amèrica

•  Resposta a errors mèdics seriosos en l'atenció primària - conseqüències pels metges involucrats: anàlisi de 75 casos a Alemanya

Articles Originals
•  Opcions nutricionals durant l'embaràs, lactància i primer any de vida que afecten el desenvolupament de la malaltia atòpica

Articles Originals
•  Consells per al professional: maneig de la diabetis durant el ramadà

•  Vacuna del papil·loma humà : necessitat o precipitació ?

Anar amunt



Institut Català de la Salut