ORDRE
MAH/571/2009, de 30 de desembre, per la qual es modifiquen les bases reguladores de les subvencions destinades al finançament d'actuacions a la zona d'influència socioeconòmica del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici aprovades per l'Ordre MAH/458/2008, de 16 d'octubre.
Mitjançant l'Ordre MAH/458/2008, de 16 d'octubre, es van aprovar les bases reguladores de les subvencions destinades al finançament d'actuacions a la zona d'influència socioeconòmica del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici (DOGC núm. 5250, de 4.11.2008).
Per tal de millorar alguns aspectes de les bases reguladores;
D'acord amb els articles 92 i 93.a) del Text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya, aprovat pel Decret legislatiu 3/2002, de 24 de desembre,
Ordeno:
Article únic
Es modifiquen les bases reguladores de les subvencions destinades al finançament d'actuacions a la zona d'influència socioeconòmica del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici aprovades per l'Ordre MAH/458/2008, de 16 d'octubre (DOGC núm. 5250, de 4.11.2008).
Les bases que es modifiquen consten a l'annex d'aquesta Ordre.
Disposició final
Aquesta Ordre entra en vigor l'endemà de la seva publicació al
Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.Barcelona, 30 de desembre de 2009
Francesc Baltasar i Albesa
Conseller de Medi Ambient i Habitatge
Annex
Modificació de les bases reguladores de les subvencions destinades al finançament d'actuacions a la zona d'influència socioeconòmica del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici
.1
Es modifica la base 6.1.1.f), que queda redactada de la manera següent:.En cas que s'actuï en terrenys o béns immobles de no titularitat pròpia i l'actuació tingui un innegable interès públic, cal presentar un conveni amb una vigència mínima de 5 anys, a comptar a partir de l'any de la convocatòria a la qual s'acull, entre l'ens local i el/els propietari/s dels terrenys o béns immobles en el qual s'ha de garantir l'ús públic o social d'aquests i la capacitat de l'ens local per efectuar-hi actuacions i sol·licitar i executar subvencions..
.2
S'afegeix una nova base, la 7.4, amb la redacció següent:.Una vegada avaluades les sol·licituds, l'òrgan col·legiat previst a la base 7.2 ha d'emetre informe on es concreti el resultat de l'avaluació efectuada. L'òrgan instructor, vist l'informe de l'òrgan col·legiat, formularà una proposta de resolució provisional degudament motivada que s'ha de notificar als sol·licitants en aquells casos en què l'import de la subvenció proposada sigui inferior al que figura a la sol·licitud presentada, per tal que aquests puguin presentar, en un termini de 10 dies des de la recepció d'aquesta notificació, les al·legacions que creguin pertinents i/o una memòria adaptada a l'import, compromisos i condicions de la subvenció atorgable, sempre respectant l'objecte, les condicions i la finalitat de la sol·licitud inicial. Examinades per part de l'òrgan col·legiat les al·legacions i les memòries adaptades presentades, aquest formularà la proposta de resolució definitiva..
.3 Se suprimeix la base 10.3.
(09.349.080)