Generalitat de Catalunya

Diada de l'Onze de setembre. Festa nacional des de l'any 1980. Història, actes i imatges. El web oficial de la Generalitat de Catalunya. Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)
Diada de l'Onze de Setembre
Inici > Diada de l'Onze de Setembre 2007 > Actes a les Delegacions Territorials

Destaquem

Altres actes organitzats amb motiu de la diada


Palau de la Generalitat

Amb motiu de la celebració de la festa nacional de Catalunya, hi haurà jornada de portes obertes al Palau de la Generalitat. Durant tot el dia, els ciutadans que ho desitgin podran visitar les instal·lacions de la seu del Govern català.


Delegacions del Govern a Catalunya

Les delegacions del Govern català a Lleida, Girona, Tarragona i Terres de l'Ebre han organitzat també actes commemoratius de la Diada als seus respectius territoris.

  • Tarragona: Com ja és habitual, la Delegació de Tarragona celebrarà un acte conjunt amb un ajuntament de la seva demarcació, i que enguany serà l'Ajuntament de Valls. L'acte es farà a la seu de la Delegació, dilluns, 10 de setembre, a les 19h. Hi comptarà amb una conferència de Vicenç Villatoro.
  • Girona: El dia 7 de setembre, a les 20h, es farà un acte institucional al Museu d'Arqueologia de Girona- Monestir de Sant Pere Galligants. També el dia 11 de setembre, hi haurà una ofrena floral al monument del president Irla.
  • Terres de l'Ebre: Acte institucional organitzat a la seu de la Delegació. Dilluns, 10 de setembre, a les 19h.
  • Lleida: Ofrena floral als lleidatans defensors de la llibertat de Catalunya, a l'edifici del Roser. Dilluns, 10 de setembre, a les 19h.

Madrid

El Govern català, mitjançant la seva Delegació, organitza a Madrid diversos actes commemoratius de la Diada Nacional de Catalunya. El president José Montilla oferirà una recepció dimecres, 12 de setembre, a la Residencia de Estudiantes, a la qual han estat convidades personalitats del món polític, econòmic i cultural de la capital. El president català convidarà també a l'estrena de la pel·lícula "El Coronel Macià", que es farà a la Sala Ideal de Madrid.




París

Per primera vegada, la Generalitat celebrarà l'Onze de Setembre a París. El vicepresident Josep Lluís Carod-Rovira oferirà una recepció a l'Oficina de la Generalitat-Maison de la Catalogne, a la qual assistiran representants de les institucions franceses i membres del cos diplomàtic acreditat a París, així com membres de la societat civil parisenca i de la comunitat catalana resident a París. També es traslladarà a la capital francesa el president del Parlament, Ernest Benach. El secretari de Política Lingüística de la Generalitat, Miquel Pueyo, hi pronunciarà una conferència.


Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya